חדשנות ישראלית: טכנולוגיה מהפכנית פותרת את בעיית הרטיבות והניקוז בגינות המרפסת

חברת "נובט" מציינת פרצופה בתחום הנוף והגנים בישראל באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפותרת בעיות ניקוז ורטיבות במרפסות ופנטהאוזים שבמגדלי היוקרה. החברה המתמחה בתכנון ויישום גנים במבני גובה הכריזה על פטנט עולמי לטכנולוגיה זו ומציינת את היכולת להעניק ללקוחותיה אחריות ארוכת טווח.

מייסד החברה, שרון עבודי, מסביר כי פרויקטים רבים חשפו את הבעיות הקשות שנתקלו בהן בתהליך היצירתי של גנים במבני גובה. אחת מהבעיות המרכזיות הייתה הרטיבות המתפשטת בריצוף והניקוזים שגורמים לחוויית הגינה להיות פחות מוצלחת. המחקר והפיתוח שביצעה החברה הובילו לפתרון ייחודי וחדשני המשתמש בטכנולוגיה ייחודית ליצירת אדניות מתכת. אדניות אלו מצוית בכל גוון וגימור, והן יכולות לשאת צמחים ועצים במשקל יחסית קל, תוך שמירה על דיוק ומראה אסתטי.

לצד האדניות הייחודיות, החברה פיתחה מערכת ניקוז חכמה ומערכת איטום מתקדמת, שמונעות נזילות ומבטיחות אחריות ארוכת טווח. האדניות של "נובט" נכנסות לתהליך שתילה וגידול מיוחד, המתבצע בשתי שלבים: התכנון האדריכלי ועיצוב הנוף, ולאחר מכן השתילה במשתלה המיועדת לכך. זה מאפשר לעצים ולצמחים לקבל הכנה מראש ולהשתל בצורה הטובה ביותר באדניות, ולהנות מתנאים מושלמים גם במרפסות ובפנטהאוזים במבני גובה.

גם תהליך השתילה עצמו מותאם לגינות המיוחדת והמתנשאת במגדל, מה שמבטיח צמיחה ופריחה מרשימה עם תמיכה טכנולוגית מתקדמת. החברה משתמשת בתהליך זה גם לספקי המתקינים ומספקת הכנות מראש לצמחיה, מה שמאריך את תחייתם ומתחזק את אחריות החברה ללקוחותיה.

בסיום התהליך, הצמחים והעצים מועברים לפנטהאוזים ולמרפסות שבמבני גובה, ושם ממשיכים לצמוח ולהתפתח בהם בצורה מרשימה תוך שמירה על רמות הטיפוח והעיצוב המיוחדים. השימוש בטכנולוגיה זו מאפשר ליצור חוויית גן מרהיבה, גם בתנאים מנותקים שבמבני גובה.

החברה מבטיחה אחרי

ות ארוכת שנים ומתמחה בשמירה על הגנים והפרויקטים שהיא מתיימנת. בזכות הטכנולוגיה הייחודית שהפיתחה, נכנסת "נובט" לשוק כברכת מנוחת גינה שאין כמותה, פותרת בעיות רטיבות וניקוז, ומבטיחה ללקוחותיה חוויות גינה מרשימות גם במבני גובה הגבוהים ביותר.