וואטסאפ יאפשר שימוש ישיר בבינה מלאכותית של Meta מתוך סרגל החיפוש

בינה מלאכותית (AI) נמצאת בכל מקום בימים אלו, ונהיה די תמימים אם לא נודה שהיא משנה את הדרך בה אנו משתמשים במכשירים שלנו מדי יום. Meta היא אחת מהחברות שהובילות את האינטגרציה של בינה מלאכותית בפלטפורמות שלה, ומשתמשי WhatsApp, Messenger ו-Instagram בארה"ב כבר זכו לטעימה ממה שהיא יכולה לעשות. אבל בקרוב, התקשורת עם בינה מלאכותית של Meta עשויה להיות אף יותר חלקה.

לפי WABetaInfo, Meta עובדת על תכונה חדשה ל-WhatsApp שתאפשר לשאול שאלות מהבינה המלאכותית של Meta ישירות מסרגל החיפוש של האפליקציה. זה אומר שלא יהיה עוד צורך להתחיל צ'אטים מלאכותיים באופן ידני.

בתמונת מסך שמעלה WABetaInfo אפשר לראות קריאה חדשה שכותבת "שאל את Meta AI" מתחת לסרגל החיפוש. לפי הדיווחים, קריאה זו אמורה להפחית את הצעדים הנדרשים, להפוך את התקשורת עם הבינה המלאכותית לנוחה בהרבה, ולא תדרוש את אותו קיצור דרך מכוער של Meta AI שהפריע לגישה להודעות שלך.

למעשה, אם ניסית אי פעם את ChatGPT, הבינה המלאכותית של Meta תהיה מוכרת לך, כי היא מעוצבת כסייעת כללית. עם זאת, יתרון אחד שיהיה לבוט הצ'אט הזה הוא שבמקום לחפש אותו, פשוט תקליד את שאלתך בסרגל החיפוש. WhatsApp אף מתכננת להציע הצעות לשאלות כדי לעורר את יצירתיות ה-AI שלך.