מהפכה בשוק: OnePlus 13 מציע חידושים במקום כיסויים מעץ

ה-OnePlus 12 ממשיך להיות אחד מהטלפונים המובילים של החברה, וזה נכון הן לשנת 2024 והן לשנת 2025. עם זאת, הדגם הבא בסדרה, ה-OnePlus 13, עתיד להיחשף בקרוב, כשאירוע ההשקה צפוי להתקיים באוקטובר בסין. כמו בעבר, המכשיר יימכר תחילה בשוק הסיני למשך מספר חודשים לפני שישווק בשאר העולם.

נשיא OnePlus בסין, לואי לי, ענה לשאלה של מעריץ בפלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית Weibo, לגבי האפשרות להחזרת כיסויי במבוק עבור ה-OnePlus 13, חומר שהועדף בעבר לכיסויי גב עבור ה-OnePlus 12.

בתגובה, הבהיר לי כי אין כרגע תכניות להחזיר את הכיסויים מעץ. עם זאת, הוא ציין כי כיסויי עץ בעלי טקסטורה ייחודית כן יהיו זמינים עבור ה-OnePlus 13, והוסיף שהם מעניקים תחושה "מאוד נעימה".

פרט מעניין נוסף שנחשף בתשובה של לי הוא שהכיסויים החדשים יכללו פונקציית "שאיבה מגנטית", מה שמרמז על כך שה-OnePlus 13 יתמוך בטעינה אלחוטית מגנטית.

מותג האחות של OnePlus, Oppo, גם הוא עובר לטעינה מגנטית עם השקת סדרת ה-Find X8 הקרובה שלו. Oppo צפויה להציע מגוון רחב של אביזרים מגנטיים, כולל סוללת גיבוי, מה שעשוי לאפשר למשתמשי OnePlus 13 גישה לאקוסיסטם רחב יותר שיתמוך באפשרויות טעינה מגוונות יותר.

מלבד הטעינה, המערכת המגנטית עשויה לשמש גם לאביזרים נוספים, כמו מתקנים לרכב וכיסויים לארנקים, ובכך לספק חוויית משתמש אינטגרטיבית הדומה למערכת ה-MagSafe של Apple.

אחד המאפיינים המרכזיים של ה-OnePlus 13 הוא הכללת מעבד ה-Snapdragon 8 Gen 4 החדש של Qualcomm. זהו אחד מהטלפונים הראשונים שיכללו את השבב המתקדם הזה, מה שמציב את המכשיר בתחרות ישירה עם סדרת ה-Vivo X200, שתכלול את שבב ה-Dimensity 9400 של MediaTek, מתחרה ישיר בשוק.

ה-Snapdragon 8 Gen 4 צפוי להציע שיפורי ביצועים משמעותיים, כולל מהירויות עיבוד גבוהות יותר, שיפורים בתחום הגרפיקה, וייעול צריכת האנרגיה.

עיצובו של ה-OnePlus 13 גם הוא ראוי לציון. תמונות שפורסמו לאחרונה ב-Weibo חושפות את עיצוב החזית של המכשיר, המאשר את המראה המלוטש שלו. מכשיר הדגל יכלול מסך דור שני "Oriental Screen", המצויד בטכנולוגיית תצוגה מתקדמת BOE X2.

הפאנל המשודרג הזה מבטיח יתרונות רבים בהשוואה לדגם הקודם, כולל ביצועים טובים יותר, צבעים מדויקים יותר, צריכת חשמל מופחתת, ודיוק גבוה יותר בתגובת המגע. כל אלה יחד יעניקו חוויית משתמש טובה יותר, במיוחד במטלות הכוללות תצוגה חזותית מרהיבה ותגובות מיידיות למגע.

במונחים של גודל התצוגה, השמועות מצביעות על כך שה-OnePlus 13 יגיע עם מסך OLED בגודל 6.82 אינץ', ברזולוציה גבוהה של 2K, וקצב רענון מרשים של 120Hz או 144Hz. שילוב זה צפוי לספק למשתמשים חוויית גלילה חלקה ותצוגה מרשימה, בין אם במשחקים או בצפייה בתכנים מדיה