תכונת סינון רשימת הצ'אטים לפי קטגוריות מתפתחת ב-WhatsApp (בטא)

האפליקציה של Whatsapp תשדרג את חווית השימוש שלה עם תכונה חדשה בשם "סינון רשימת צ'אטים". מסך חדש של אתר WABetaInfo מראה את התכונה החדשה של הסינון, שמאפשרת למשתמשים לסנן את רשימת הצ'אטים באפליקציה לפי קטגוריות שונות.

נראה ש-Whatsapp ממשיכה ללקוח "השראה" מטלגרם. לאחר שהציגה במוקד את תכונת הערוצים והאפשרות לערוך הודעות לאחר שליחתן, הסטפ הבא של החברה הוא לסדר את רשימת הצ'אטים של משתמשי Whatsapp. התכונה דומה באופן משמעותי לתכונה המוכרת של טלגרם הקיימת מאז 2020, הידועה כ-"תיקיות".

התמונה החדשה מגרסת הבטא 2.23.14.17 של Whatsapp למכשירי אנדרואיד ומציגה אפשרות חדשה לסינון רשימת הצ'אטים לפי קטגוריות, כולל "כלל ההודעות", "שלא נקראו", "אישי" ו-"עסקי".

מראש ניכר שמשתמשים יכולים להשתמש רק ב-4 הקטגוריות הללו כדי לסנן את רשימת הצ'אטים שלהם, שהם פחותים בהשוואה לתכונת התיקיות של טלגרם. אף על פי כן, כדאי לזכור שהתכונה נמצאת כרגע בשלב הפיתוח והחברה עשויה להעניק יותר גמישות למשתמשים כשהיא תושק באופן רשמי.

כמו כל תכונה בטא שנמצאת בשלב הפיתוח של Whatsapp, קשה לצפות מתי תכונת סינון הצ'אטים תהיה זמינה לכל המשתמשים. אף על פי שזה כך, אין ספק שזו אחת מהתכונות הפופולריות ביותר, במיוחד עבור משתמשים שמשתמשים הרבה באפליקציה ויש להם הרבה שיחות.