טיקטוק מציגה: אלו השדרוגים החדשים שישפרו את החוויה המשתמשת באפליקציה

מספר שיפורים חדשים מגיעים לאפליקציית הרשת החברתית טיקטוק, המיועדת למשתמשים במסכים גדולים כמו טלפונים מתקפלים וטאבלטים. החדשות מאוד טובות למשתמשים בפלטפורמה זו, שזכו לכמה עדכונים משמעותיים.

בקרב מסכים גדולים, השדרוג מביא שיפורים מרעננים לחווית הצפייה בסרטונים. עם העדכון החדש, תצוגת הסרטונים הופכת להיות נקיה ומסודרת יותר, ויש פסי ניווט גמישים וברורים בחלקי המסך העליון והתחתון. המטרה היא להקל על המשתמשים לגשת לתכונות ולשוניות מועדפות בצורה נוחה יותר.

השדרוג המרכזי הוא התאמת הממשק באופן אוטומטי לאופן בו המשתמש מחזיק את המכשיר, לאורך או לרוחב, מבלי לשנות את תצוגת הסרטון. התוצאה – חוויית צפייה חלקה ונעימה יותר, ללא תחושת חסרון או אי-נוחות.

אבל החדשות לא נגמרות כאן. הטיקטוק מתכוונת לאפשר למשתמשים למצוא בקלות את התוכן שהם מחפשים על ידי אפשרות לבחור תזרימי סרטונים לפי נושאים שונים. זה יכול להפוך את החוויה לפחות מעט יותר אישית ומותאמת.

החברה מבטיחה כי העדכונים האלו הם רק חלק ממחויבותה לספק חוויה מרתקת ומרעננת לכלל הקהילה שלה. המטרה היא להמשיך ולהשקיע בשיפור החוויה של המשתמשים, כדי שהם יוכלו ליהנות מכל רגע של צפייה ושימוש בטיקטוק.